Ondersteuning op afstand / remote beheer

Klaar terwijl u wacht

Voor eenvoudige problemen is het niet altijd nodig om iemand langs te sturen. Dit duurt langer en kost uiteindelijk meer. Wel zo efficiënt dus dat we uw systeem op afstand kunnen overnemen. Dan kunnen we problemen direct voor u oplossen. En kunt u meteen weer verder. Klaar terwijl u wacht.

ondersteuning op afstand / remote support bij Vallei-ICT Ede

Voordelen van ondersteuning op afstand / remote support

  • direct hulp, een oplossing binnen minuten i.p.v. uren
  • geen reistijden, dat scheelt tijd en kosten
  • minder productiviteitsverlies
  • problemen soms al opgelost voor u er last van hebt

Wanneer gebruiken we remote support

Uw mail werkt niet meer? Inloggen lukt niet of u bent uw wachtwoord kwijt? Uw printer staat niet in het lijstje beschikbare printers? Typische problemen die we meestal met behulp van remote support kunnen oplossen. Gewoon via de telefoon of met speciale software waarmee wij uw computer op afstand, ‘remote’ overnemen. In principe is dit mogelijk vanaf elke locatie waar onze medewerker op dat moment is, mits er aan beide kanten een goede internetverbinding voorhanden is. U kunt als u dat wilt telefonisch toelichten wat de problemen zijn of wat u wilt. Onze medewerkers kunnen direct beoordelen of een probleem meteen voor u is op te lossen of dat het alsnog nodig is om op uw werklocatie langs te komen.

Hoe werkt remote support / ondersteuning op afstand

We gebruiken software waarmee we binnen enkele seconden verbinding kunnen maken met uw computers en uw bedrijfsserver(s). Makkelijk en veilig. Wij kunnen vervolgens uw PC bedienen alsof we er zelf achter zitten. Afhankelijk van met u gemaakte afspraken hebben we dag en nacht toegang tot externe computers.

Remote support bij servers

Is er ’s nachts een (ernstige) server storing of uitval dan krijgen wij hiervan automatisch een melding. Kleine problemen kunnen we direct op afstand voor u oplossen. Nog voor u aan uw werkdag begint hebben wij de benodigde ondersteuning al geleverd. In het geval van ernstige storingen staan we binnen 4 uur bij u op de stoep. In alle gevallen houden we door de actieve monitoring storingstijden zo beperkt mogelijk. Zodat u zorgeloos aan het werk blijft.

Meer weten over wat we voor u kunnen betekenen met ondersteuning op afstand / remote support? Neem dan nu contact op.